mandag 28. november 2011

Januarsalget gjør Julen slik den skal være.. neste år!

Jeg ligger langflat ut i tre-seteren..
Julelysene er delvis oppe og "northpole radio" gir meg gode juleskiver (internett radio er helt herlig! og en rimeligere måte å høre julemusikken på uten å måtte kjøpe den nye juleskiva hvert år) og tv er skrudd av.
Julebrus og pepperkaker på plass og den gode røkelsen kan mildt kjennes i rommet.

Det er akkurat slik det skal være med andre ord.

Jeg har tidligere vært en stor grinch, men i år har jeg gitt meg selv beskjed om å kutte ut grinch sakene og gi litt for å komme i julestemning.
Akkurat som med "jeg har lyst til å bli fri for gjeld.." så virker det å kjefte litt på seg selv en gang i blant.
Problemet jeg sitter med nå er at jeg ikke kan få NOK lys og julestemning.. Ute som inne og diverse stemningslys og ..og..og.. ;)

Så da jeg skulle ut å finne mer lys, ble jeg overrasket over priser på noe av dette.
Dyrere enn hva jeg så meg villig til å ut med. Så det ble ikke noe nytt i dag.

Etter en liten samtale med kona, er vi nå blitt enige om å kjøpe "startsett" til de tingene vi ønsker. Også kjøpe resten til januar. Hvert år, fyller vi på med ting, i januar.

Ganske grei idé egentlig, det kommer jo en jul neste år også!
For det vi har nå holder jo, men jeg har rett og slett blitt bitt av basillen.. kan bli amerikanske tilstander. :)

Som sagt, husk januar! Mange gode salg! Som kan gjøre Julen 2012 en enda flottere opplevelse enn Julen vi nå skal inn i :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar