lørdag 26. november 2011

Du vurderer å kjøpe noen aksjer?

Ettersom at jeg har begynt min fjerning av gjeld. Har jeg smått vurdert hvor jeg kan sette noen kroner i håp om å få litt ekstra for de.
Høyrentekonto?... næææ jeg har ekstra kroner som jeg kunne tenkt meg litt mer risiko med..

Jeg vurderer derfor smått aksjer.. og da har jeg sett litt på denne bloggen.

Aksjebloggen
Dette er en person som ser ut til å genuint dele sin informasjon og kunnskap.

Skal du også vurdere litt aksjer, stikk innom siden hans. Det gav mersmak for min del ihvertfall!

2 kommentarer:

  1. Kjempe gøy å vite at jeg gir mersmak på aksjer med bloggen min :) Og takk for at du nevnte meg.

    Ha en fortsatt fin helg

    SvarSlett
  2. Selv takk! :)
    Jeg ser litt etter aksjer nå.. Jeg tenker det blir en aksje og ikke spredt utover, siden jeg velger en "safe" aksje som er nokså stabil er det moro å ha mer enn noe annet. :)

    SvarSlett