torsdag 17. november 2011

Eget mål for 2012!

Jeg har lest en del på Pengevett forumet og jeg legger merke til at fler der setter seg mål for deres økonomi. Jeg blir motivert av så flinke mennesker! Jeg takker for motivasjon og deler videre med å vise mitt sparemål for 2012
Sparekonto ved oppstart: 1000.-  (Der var det ikke akkurat noe å juble for)
Mål: 80.000.- (100.000.- kan bli for mye å bite over, så når jeg treffer 80.. så er 100 bare 20 unna. Lurer hjernen litt må være lov hehe)
Mangler: 79.000.- (Ja, litt urovekkende, men jeg har et helt år på meg!!)
Here goes nothing! Wish me luck!
Jeg vil også sette opp en forumtråd hvor jeg forklarer litt og skriver om hvordan jeg gjorde riktig/feil, motgang og fremgang, håper du følger med og hvis du ikke har ditt eget mål, kanskje begynner å vurdere det du også? :)
Hvis det er noe jeg kan bidra med eller om du lurer på noe, så er det bare å kommentere eller gi meg en melding så skal jeg gjøre mitt beste!
Har du noen tips for en nybegynner så tar jeg med glede imot!

Oppdatert status:
Dagens saldo: 3200.- (før siste innskudd: 1700,94.-)
Denne oppdateringen er stoppet, all oppdatering skjer nå via twitter i toppen av bloggen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar