søndag 8. januar 2012

Som alle bloggere en gang sier "ja det er en stund siden sist nå.." og litt om nyttårsfyrverkeri

Jeg holder på med å sette opp en nettside hvor jeg lister opp alle ting jeg skal selge unna. Dette tar litt tid og da med kone og to barn må mine økonomiske supertanker få ligge å godtgjøre seg litt samtidig som jeg setter opp nettsiden.

Dette er forresten et godt tips jeg syntes mange personlig økonomister burde se litt på!
Se om du har noe du kan kvitte deg med og få inn en slant eller to til nedbetaling.. eller kanskje til ditt første babystep?
Jeg vil linke til siden når den er komplett så alle sammen kan se hvordan jeg har gjort det.

Ha et fortsatt godt, økonomisk herlig nytt år!

Jo.. angående nyttår. Jeg har tidligere brukt opp til 6000.- (roughly) på raketter til denne dagen. I år/fjor? brukte jeg den nette sum av 25.- for en pakke med stjerneskudd til ungene!
Det skal sies at vi var hos mine foreldre denne gang og at de sto for resten, men endelig et år uten nakkesleng og muligheten til å faktisk se litt fyrverkeri istedet for å kun holde på med alt jeg selv har kjøpt inn. Herlig start på året 2012!

1 kommentar:

  1. Vi tilbyr alle typer lån, for eksempel investeringslån, prosjektfinansiering og økonomisk støtte til enkeltpersoner, bedrifter over hele verden. Vi gir midler med en rente på 3%. Få lån på syv (7) virkedager.

    E-postadresse: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    SvarSlett