mandag 30. januar 2012

Status på den litt snikete veien med personlig budsjett.

Status i dag er at jeg har fått inn ca 1500.- på bufferkontoen og dette er etter salg av ting jeg ikke trenger og litt pchjelp.
Alle monner drar heter det så her er alt i rute. Har også lett etter norsk versjon av Dave Ramsey på youtube uten hell og vurderer derfor å lage en vlog med litt fornorsket og slik jeg bruker det så andre kan se skjemaene osv jeg bruker. Litt i idé fasen fortsatt.. Tar imot tanker om området!
Utenom det så har støvet lagt seg etter fadesen med bil og krasj i buffer osv, så nå går det fremover igjen! Motgang er bare sunt for det kan jo bli kjedelig i lengden med bare fremgang! :)
(se alltid lyst på livet.. sa mor og far til meg..)

Utenom dette, så er nettsideprosjektet snart ferdig! "Garasjesalg" nettbutikk er på plass og mangler noe oversettelser og kategorier osv men det tar form!
Alt for mange baller i luften her om dagen, så jeg får avslutte noen prosjekter før jeg begynner på noe nytt.

Så to sum it all up!

Buffer: 1500.-
Kredittkort gjeld: 58.200.-

Up, up and awaaay!

2 kommentarer:

  1. Spennende lesning :) Hadde ihvertfall fulgt med på en norsk versjon av Dave Ramsey Money Make over vlog med stor interesse. Og jeg er vel neppe alene om det :) Blir også spennende å se resultatet av "Garasjesalg". Har et par egne prosjekt på gang jeg også. Blant annet Målbevisst.no. Men har flere kortsiktige prosjekt som hidrer fremgangen litt der forløpig.

    Lykke til videre både med økonomien og prosjektene dine :)

    SvarSlett
  2. Jeg tror også at flere ville likt en norsk variant.. jeg er som sagt på idé fasen så hvis du kommer på noen gode tips og triks så kom gjerne med de :)
    Garasjesalget er en idé som nok ikke er kjempe original, men har utrolig mye som jeg ønsker å selge, pluss metaldetektor funn som ikke jeg trenger osv så blir det mye utgifter på finn.no.. så kom idén om garasjesalg nettside..
    Hva slags prosjekter er i gang hos deg da? utenom målbevisst.no som virker spennende!.. hold meg oppdatert!
    Kanskje vi skulle sett om noen av idéne lot seg kombinere? To hoder tenker bedre enn et osv.. ;)

    Takk for kommentaren! Og lykke til, til deg og!

    SvarSlett