tirsdag 6. desember 2011

Drikker du med barna dine i julen?

Dette er tiden hvor mye av de sårt oppsparte pengene går rett til "polet". Dette være seg gaver eller noe man ønsker som ekstra kos selv i disse stressende tider.
E24 skriver om at "rike drikker mer foran barna" .  Dette kan nok stemme, men jeg syntes ikke verdi setter noe perspektiv på hvordan drikkevaner er. Det tror jeg mennesker er for forskjellige til.

Som svar på artikkelen hadde jeg dette å si:
Det blir litt mange variabler her syntes jeg.
Et eksempel kan være, hvor er grensen satt for når man er "rik"?
Jeg kjenner fler som godt kan gå under "rik", men jeg kan også av de, plukke ut en rik som er en ordentlig slask og ikke oppfører seg.. og en som er velstående i både manerer og verdi.
Samtidig, kan man jo også spørre seg.. om jeg tar et glass rødvin hver eneste dag, i hele mitt liv (som ikke er riktig, men dog ikke veldig langt unna). Drikker jeg da (for) mye?
Nei, men drikker jeg ofte!?... Ja.
Skaper dette problemer for noen? Nei, faktisk har det vist seg å være ganske sunt
Det viktige i mine øyne er slik det står i slutten: "Når voksne synes stemningen blir god, kan de minste oppfatte situasjonen annerledes."
Fest opplever ikke mine barn, men et sunt forhold til alkohol tror jeg ikke skader noen.


Hva syntes du om alkohol med barn til stedet?

2 kommentarer:

  1. Vi tilbyr alle typer lån, for eksempel investeringslån, prosjektfinansiering og økonomisk støtte til enkeltpersoner, bedrifter over hele verden. Vi gir midler med en rente på 3%. Få lån på syv (7) virkedager.

    E-postadresse: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    SvarSlett
  2. VELKOMMEN: LÅNET MELLOM ALVORLIGE OG ÆRLIGE INDIVIDUER PÅ NETT.
    Lånetilbud mellom enkeltpersoner raskt Rask lån for å avslutte bekymringene på mindre enn 72 timer. Du er utestengt fra banken din og alle dine forsøk på andre og andre finansinstitusjoner har ikke gitt noe så langt på grunn av din dårlige kreditt eller andre så ingen flere bekymringer kontakt meg og på mindre enn 72 timer til en rimelig sats på 2% per år, og på den tilbakebetalingstiden som passer deg, gir jeg deg et lån som vil redde livet ditt. Ta kontakt med meg via e-post: marialeydi06@gmail.com

    SvarSlett